snipan.com

snipan.com Träbåt, Ålandssnipa, två ägare, 7,5m lång, 2,4m bred, Albin O41 4 cyl bensinmotor, Solex 26 VBN förgasare, fernissad, bottenmålad

fredag, maj 19, 2006

Brandkåren är riktiga hjältar

posted by Joche @ fredag, maj 19, 2006 

Även om de inte just hyrde ut pumpar så får man ge cred för servicenivån:

Hej!

Hyr ni ut länspumpar som vi stackars försenade träbåtsägare kan hyra
per dygn eller vecka?

//Joche


Registrator Brand to jd
Hej Joche!
Tyvärr hyr vi inte ut pumpar. Jag ringde runt lite här hos oss och fick tipset om att gå in på www.cramo.se . De hyr tydligen ut bl a entreprenadmasiner, borrmaskiner o dyl. Det är det enda tipset jag kan komma med. Lycka till.


Joachim Dagerot to Registrator
Jättetack för hjälpen. Jag ringde Cramo och de har bara dränkbara
pumpar. Inte så fiffigt till en båt. Jag kan maila dig om jag får tag
på någon pump om du vill!


Registrator Brand to jd
Hej igen!
Tack!! Det vore snällt! Vi får många sådana frågor. Då har jag någon jag kan hänvisa till.
Ha en trevlig helg!

Hälsningar
Mia