snipan.com

snipan.com Träbåt, Ålandssnipa, två ägare, 7,5m lång, 2,4m bred, Albin O41 4 cyl bensinmotor, Solex 26 VBN förgasare, fernissad, bottenmålad

måndag, maj 29, 2006

Mitt liv som båtägare

posted by Thraíndir @ måndag, maj 29, 2006 

Det verkar som om livet som träbåtsägare går ut på att torka kläder efter man har badat i dem, släpa 20 kg tunga batterier för att ladda dem samt att panta burkar. Efter man slängt båten i sjön vill säga. När den fortfarande låg på land handlade det mest om att slipa och smeta med Ettan.
Jag tycker fortfarande det är kul i alla fall :)

2 Comments:

Blogger Joche said...

Behöver man oroa sig över att det ligger en USB kontakt i närheten av din laddningsstation eller räcker det med min egen fantasi?

5/30/2006 12:13:00 fm  
Blogger Thraíndir said...

Jag hade föredragit Firewire men det finns inte på PC'ns moderkort och PCI-platserna är slut så jag kan inte sätta in ett sånt kort :-/

5/30/2006 09:57:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home